Sandra

Hon är så brutalt snygg, första gången jag såg henne visste jag precis vad jag ville. På varje föreläsning sätter jag mig strategiskt för att kunna spana på Sandra. Sandra är en tjej som jag hade kunnat offra allt för, inte för att jag känner henne men känslan säger att det är så. Även om plugget känns sådär nu ibörjan så ångrar jag inte en sekund att jag flyttade ner till Lund. Jag vet inte om Sandra lagt märket till mig ännu men om hon skulle göra det så är jag 100% säker på att hon blir min.

Hej och välkomna till det här seminariet, idag är tanken att ni ska arbeta i grupper om fyra. Nu är nog alla uppräknade, sätt er i era grupper så samlas vi här igen om 50 minuter. Om det är slumpen vet jag inte men att jag hamnade i Sandras grupp är underbart.

- Ska vi sätta igång, eftersom det är två delar i uppgiften kan vi ju göra en del på två personer?

- Det blir kanon!

Jag och Niklas sköter uppdelningen och eftersom han har intresse för för Alice i gruppen så blir det naturligt att jag och Sandra gör ena uppgiften tillsammans.

- Har du pluggat något inför uppgiften?

- Ja det har jag, tror jag har koll på det mesta!

Sandra är som jag förstått det lite blyg men vi diskuterar och analyserar uppgiften bra. Vi sitter och småpratar lite och det visar sig att Sandra också flyttat ner hit själv.

- Trivs du så här långt?

- Ja, eller skolan är helt okej men jag har inte hunnit träffa så många att umgås med på fritiden.

- Du har ju träffat mig! (Orden bara kom innan jag hunnit tänka på vad jag egentligen sa)

- Hehe, ja det är iofs sant, vem är du då?

- Ja du, jag är en kille som gärna tar en fika efter skolan med den som jag slutfört en uppgift med.

- Haha

Sandra reagerar positivt och verkar tycka att jag är rolig, men jag är ju bara ärlig och vill inget hellre än att ta en fika med henne.

- Det har gått 50 minuter så vi ska samlas nu.

Sandra avbryter mitt försök till en fika och jag vet inte hur hon egentligen reagerade på det jag sa. Redodvisningen av uppgiften gick bra och när vi lämnar salen så hamnar jag bravid Sandra i dörren.

- Jag accepterar din din förfrågan om en fika, ska vi säga klocklan 16:00 vid pressbyrån nere vid centrum?

- Ja absolut! Syns då Sandra! (jag blir helt lyrisk inombords)

Klockan är halv fem och vi har det riktigt roligt, skratten avlöser varandra och det känns bättre för varje minut som går. Sandra är verkligen så perfekt som jag föreställt mig och timmarna springer iväg. Vi förflyttar oss till en uteservering och kaffet är numera utbytt mot alkohol. Jag dricker öl medans Sandra är mer för rosévin. Sandra är 21 år, har naturligt blont hår, hon är smal men har ändå fina former och hennes blå ögon är helt fantastiska.

- Det är verkligen jättetrevligt att du ville följa med!

- Det blev trevligare än vad jag tänkt mig! (Sandra ler och jag skulle tolka det som hon flörtar med mig)

- Jag kan inte annat än och hålla med! (Jag flörtar tillbaka)

Jag lägger min hand på Sandras lår, hon lägger sin ovanpå och rör varsamt sina fingrar över min hand. Sandra reser sig upp.

- Vill du följa med mig hem?

- Gärna.

Vi behöver inte säga mer, kroppsspråket säger sitt och medans vi beger oss hem till Sandra fortsätter vi att skratta och flörta. Jag tar tillfället i akt och stannar upp, jag stryker min mina fingrar längst Sandras kind, tittar in i hennes ögon och kysser henne. Helt ärligt kan jag säga att jag aldrig känt mig så här lätt i hela mitt liv, min puls är skyhög och jag vill inte göra annat än och kyssa henne igen.

- Här bor jag, kom in!

Sandras lägenhet är en typisk studentlägenhet men det är otroligt mysigt och jag trivs redan. Sandra tar fram en flaska vin och två glas. För att bara har träffat Sandra en gång känns allt redan så naturligt och avslappnat.

Jag kysser Sandra på halsen, hennes huvud faller lätt bakåt medans jag fortsätter ner mot brösten, Sandra andas tugnt och jag känner hennes puls med mina läppar. Sandra har ett vitt linné med en vit bh under, hennes ljusa jeans och vita strumpor är en simpel outfit men på henne är det perfekt. Sandra sätter sig över mig, kysser mig medans min puls ökar, hon tar av sitt linné och jag hjälper henne av med sin bh. Sandra är rak i ryggen, hon har sina händer på det mest fantastiska bröst jag sett, hon smeker dem och stönar lätt. Hon kliver ner och tar av mina chinos, min t-shirt ligger redan på golvet. Sandra kysser och smeker mina lår medans jag drar mina fingar genom hennes hår. Vi förflyttar oss från soffan till sängen och Sandras jeans åker av innan vi lägger oss. Vi ligger brevid varandra och jag smeker henne sensuellt över rumpan där hennes vita spetstrosor sitter. Jag tar av mina kalsonger och Sandras hand omfamnar min lem, hennes trosor är genomvåta. Sandra tar av sina trosor och för in mina fingar i hennes vagina medans hon tar ett fast grepp om min penis och runkar av mig i ett perfekt tempo. Sandras bröstvårtor är hårda, jag böjer mig över henne och kysser dem medans jag för in mina fingrar djupare. Sandra viskar lätt till mig och ber mig komma in i henne, det är varmt och jag för sakta in min penis. Sandra lägger sina händer på min rygg medans jag penetrerar henne i ett lagom och lugnt tempo. Den här stunden är himelsk, det är den bästa stunden  jag vart med om. Jag ser hur Sandra njuter, hennes kropp gör omedvetna rörelser i mitt tempo och vi är som gjorda för varandra. Sandra ber om att få ta över, hon rider mig med en helt otrolig timing. Sandra ökar farten och talar om att hon har skydd. Det är precis som att hon vet om att jag är påväg att komma och som med allt annat har Sandra full koll. Jag klarar inte av att hålla tillbaka, orgasmen är helt magisk och det känns som den håller på i evigheter. Sandra böjer ner sitt huvud, kysser mig på pannan och talar om skönt det var. Eftersom det är fredag finns det inte en tanke på att jag ska gå hem. Jag vill somna brevid Sandra, jag vill vakna upp brevid Sandra, Jag vill uppleva fler studner med Sandra.


/ Viberg

Kommentarer
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

2011-06-08 @ 16:21:30
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Viberg

Tack så mycket! Det ska jag absolut göra!

2011-06-10 @ 00:02:19
URL: http://saligt.blogg.se/
Postat av: Frida

Sandra forts....



Jag somnar bredvid Sandra som andas fjärilslätta andeta samtidigt som jag sjunker ner i dvala. Kåtheten dånar så hårt i hela min nyknullade kropp att jag vaknar till då och då av mina egna stönanden. Men Sandra sover djupt och gott, fastgjuten vid min kropp. Jag somnar till igen och drömmer... jag springer fort fort på en åker, och jagar min egen skugga, jag måste vara framme före solnedgången. Men det är svårt. Vid min ena fot sitter det fast en tung boja av järn som gör stora spår i gruset där jag nu helt slut släpar den efter mej. Jag försöker öppna den, men ju mer jag försöker få den av mej desto hårdare spänns den om min vrist. Jag stannar till förskräckt och inser att det börjat mörkna, tätt mörker omringar mej så jag tillslut inte ens ser vägen som jag springer på. Månen skiner med skrikande ljus genom det täta mörkret, plötsligt snubblar jag över en sten och druttar omkull. Jag ligger stilla på grusvägen, oförmögen att ta mej upp. det luktar blod. Plötslig känner jag hur någon rör min rygg, nån med vassa klor och slemmiga händer. jag försöker vända på mej för att se, men det går inte. Skräck slår mej när jag känner hur klorna penetrerar ett yxskaft in i mitt värkande anus. Jag försöker skrika, men skriken kommer inte ut ur min mun, det blir bara till ett stort stön. Yxskaftet letar sig längre in, klorna runkar skaftet in och ut in och ut. Nu gör det inte ont längre, det känns skönt, men jag är rädd. Vem är det? ropar jag samtidigt som jag vaknar av ett ryck. Jag ligger på mage i sängen, Sandra ligger inte kvar bredvid mej längre, utan sitter istället i gränsle över min rygg med en surrande jättedildo i handen. Jag känner molandet i anus och stönar. Sandra vill att jag vänder på mig så att hon ska få suga. Men jag är för trött och yr för att orka. Jag känner mej som ett billigt fån som inte kan få upp den när hon så gärna vill ha den i sin mun. "om du inte kan få stånd så kan du väl penetrera mej med dildon då?". Jag svarar ja och så sätter vi igång, jag penetrerat henne överallt, i slidan, munnen, mellan brösten och flera gånger i anus. Trots att det går flera timmar och blir ljust ute får Sandra inte nog, hon vill ha mer. När jag inte kan ge henne det ringer hon en annan kille. Jag lägger benen på ryggen...

2011-06-10 @ 01:44:27
Postat av: Viberg

Kul att du tog dig tid och skriva en fortsättning! Vi har alla olika tankar och idéer och det var kul och läsa det, fortsätt med ditt skrivande och lycka till!

2011-06-10 @ 11:51:48
URL: http://saligt.blogg.se/
Postat av: Frida

tack;):)

2011-06-10 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0