Jackpot

- Det här var verkligen hur skönt som helst, när ses vi igen?

- Ja det var det verkligen, jag vet faktsikt inte. Jag kan ta ditt nummer så hör jag av mig!

Herregud, ännu en tjej som tror att bara för att vi ligger med varandra måste vi ses igen, jag vill härifrån och det är nu. Klockan är strax efter midnatt, jag ångrar redan nu att jag drog hem med den här bruden från förfesten. Jag lovade faktiskt att möta upp Lisa på krogen och jag vill inte svika henne. Lisa är inte min flickvän men vi har setts ett tag, även om vi inte har sagt att vi inte ska ligga med andra så tror jag definitivt inte att hon gör det. Men nu är det gjort, så skitsamma. Som sagt möta upp Lisa var det, bäst och beställa en taxi!

Taxiresan går bra och det verkar vara relativt mycket folk ute på stan. Jag känner mig lite vilsen, mina polare är redan inne och att köa själv är aldrig kul.

- Hej!!

- Hej?

- Har du roligt?

- Det är väl aldrig kul och köa men jag hoppas på att få det roligare när jag kommer in.

- Är du själv eller?

- Mina polare är där inne, jag har varit på släktträff så jag kom nyss ner på stan. Vilka är du här med?

- Aha, hon där och sen om du ser tjejen som står där framme.

- Okej, trevligt! Får jag bjuda dig på en drink när vi kommer in?

- Mycket! Det får du gärna göra!

Jag vet inte varför hon kom fram och började prata, en sak som jag är helt säker på är att hon är riktigt jävla vacker. Känslan är ganska konstigt, det känns som det klickade direkt, inte kärleksfullt, men att jag ska få henne i säng borde inte vara något problem.

Äntligen inne, det var visserligen inte så jobbigt att köa då Jenny dök upp och kunde underhålla mig. Jag vill verkligen sätta henne, hon är brutalt snygg. Timmarna går och efter några drinkar har jag dansat med både Jenny och Lisa. Jag tror egentligen ingen av dem gillar situationen men det är ingen som har sagt något så jag har bara kört på. Jag har det väldigt roligt och det enda jag funderar på är hur fan jag ska göra. Jag vill ha båda inatt, men att få dem samtidigt är omöjligt, Lisa skulle aldrig gå med på det. Jag måste lösa det här nu.

- Du Jenny, ska vi dra hem till dig?

- Vad ska vi göra hos mig? (Ler)

- Du vet vad vi ska göra,  jag har varit kåt på dig i flera timmar och tänker inte vänta längre!

Jag hade planerat att följa med Lisa hem inatt, jag har redan haft en kass brud ikväll och om Jenny inte lever upp till mina förväntningar blir jag galen. Jag tvekar dock inte på att hon kan knulla, har gud gjort en kvinna så vacker borde hon som tack lärt sig och knulla.

Jenny knullar mig mållös och det borde vara jag som ska tacka gud. Vi har sex i flera timmar, hennes uthållighet är beundransvärd och sättet hon för sig på är legendariskt. Mitt andra ligg för dagen får betyget MVG.  Vi byter nummer, för stunden ignorerar jag alla 19 missade samtal från Lisa. Jag drar en lögn om att jag ska jobba och eftersom klockan numera är sju på morgonen är det dags att bege sig hem och sedan ringa Lisa.

Lisa halvsover i luren och svamlar om att jag är dum i huvudet. Hon är helt säker på att jag legat med Jenny, vilket jag iofs gjort men förnekar. Efter några minuters prat kommer vi i alla fall fram till att jag ska komma hem till henne.

Lisa öppnar dörren, hon ser inte allt för glad ut när hon går tillbaka till sängen och drar täcket över sig.

- Vad är det?

- Vadå är, jag trodde vi hade något på gång så går du hem med en annan tjej framför mina ögon.

- Ja men,

- Inga jävla men, kan du bara erkänna att du legat med henne!

- Ja, jag har legat med henne, hon var kass. Vad vill du att jag ska säga?

Jag erkände i alla fall att jag leget med henne, men att hon var gudabenådad i sängen var inte värt och nämna. Vi har som sagt inga förpliktelser mot varandra och jag ångrar inte att jag gick hem med Jenny.

- Jag bryr mig för fan inte om hon var kass, jag trodde inte att du var sån som ligger med allt som rör sig.

- Vadå allt som rör sig, jag var full, förlåt.

- Kan du inte lägga dig här och hålla om mig?

- Självklart Lisa, jag vill inget hellre.

Lögnerna byggs på, visst jag vill gärna ligga brevid Lisa men inte för att kramas. Lisa kan bli mitt tredje offer på knappt nio timmar och den bedriften vill jag mer än gärna klara av. Jag lägger mig tätt intill Lisa och börjar försiktigt smeka hennes bröst.

- Förlåt, det är dig jag vill ha Lisa.

- Du tror att du kan beté dig hur som helst mot mig.

- Det tror jag verkligen inte, jag vet att jag gjort fel.

Lisa börjar ge med sig och trots att hon verkar väldigt trött vet jag vad hon vill. Jag fortsätter mitt smekande, Lisas kropp är varm och mjuk. Lisa vänder på sig, hon kollar på mig och hennes ögon utstrålar en viss besvikelse. Hon vet att jag gjort fel, men på något sätt har hon tagit på sig skulden och vill nu gottgöra mig. Lisa är som vanligt bra i sängen, vi har legat med varandra ett par gånger och inte ens en dag som denna kan stoppa henne. Lisa älskar mig, hon älskar att knulla mig. Jag älskar att knulla men jag älskar inte Lisa. Jag har inte lagt någon vidare energi på vad hon känner utan fokuserar mest på dagen som den kommer. Det är skönt men jag kommer inte, Lisa försöker med allt och jag börjar känna en viss frustration hos henne. Jaq tar till nödlösningen, jag ber Lisa ställa sig på alla fyra så jag kan knulla henne skoningslöst bakifrån. Jag tar henne hårt, mina händer är som fastlimmade på hennes rumpa, jag stänger mina ögon medans jag böjer bak mitt huvud och tänker på Jenny. Med tankarna på Jenny går det lättare, efter några minuters pumpning fyller jag Lisa. Jag brukar normalt sett inte har svårt för att komma med Lisa men efter skalpen med Jenny fanns det inga alternativ. Jag fullbordar min dag, Lisa blir mitt tredje ligg och jag känner mig hur nöjd som helst.

Jag vaknar upp klockan tre på dagen, Lisa har redan gått till jobbet och jag är själv kvar i hennes lägenhet. Jag sätter på mobilen, jag har fått fyra meddelanden men det är bara ett som är intressant och det är från Jenny.

: Hej, hoppas det går bra på jobbet! Jag tänkte att du kanske ville komma hit när du slutat? Jag har en överraskning som jag vet du hade tyckt om, ring mig när du slutat. Puss

Jag kan inte göra annat än och börja le. Jenny var galet bra och att jag befinner mig i hennes lägenhet ikväll är en garanti. Förresten var ett medelande från Lisa, jag behöver inte berätta mer än att hon i princip tvingade mig att stanna hemma och vänta på henne. Kommer jag göra det? Nej.



/ Viberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt nice skrivet! :)

2011-06-16 @ 23:34:40
Postat av: Viberg

Tack!

2011-06-20 @ 15:44:33
URL: http://saligt.blogg.se/
Postat av: Jonnie

nice blogg :) har novellsajten Sexgumman.com, vill du byta länk med den sajten?

2011-06-20 @ 20:06:08
URL: http://www.Alwaysfabulous.se
Postat av: Natascha

Vad bra skrivet det är! du är jätte duktig! det var precis lagom liksom!

2011-06-22 @ 10:35:30
Postat av: Louise

Seriöst... Värsta jag har sett.

Ta inte illa upp men du kanske borde fundera på att bättra lite på din skrivarförmåga och vara lite mer realistisk.



En tanke bara.

2011-06-22 @ 16:32:22
Postat av: Linda

Det var bra skrivet (:

2011-06-24 @ 13:16:54
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
Postat av: Isabelle

Hej! Bra texter :)

Jag har också några noveller, kika gärna in på min sexblogg där det flödar med SEX

2011-06-28 @ 10:49:27
URL: http://sexualkunskapmedisabelle.blogg.se/
Postat av: Linda

När kommer nästa?:D

2011-06-28 @ 15:55:33
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0