Det förbjudna

Bara två timmar kvar, min resa på fem timmar är snart avklarad. Jag ser för och nackdelar med mitt distansförhållande, vi kan inte träffas när vi vill men när vi väl träffas är det hur mysigt som helst. Jag brukar träffa Johanna ungefär var tredje vecka, rent ekonomiskt är det svårt att träffas oftare då vi båda är studenter. Jag och Johanna har varit tillsammas ungefär fem månader, jag kan helt ärligt säga att jag inte vet om jag är så kär som jag borde vara. Johanna bor forfarande hemma, hennes hus är jättefint och jag trivs alltid bra när jag är på besök. ”Nästa station Uppsala” Jag är framme, jag packar ihop mina saker och det är som vanligt full kaos på stationen. Jag tar mig fram genom folkmassan och funderar på om det verkligen är hälsosamt att befinna sig i den här stressen. Johanna möter upp mig vid parkeringen där vi alltid träffas. Johanna är ganska lång, hennes korta blonda frisyr är skitsnygg. Dagen till ära har hon ett svart linné och bruna shorts. Det jag gillar mest med Johanna är hennes ben och rumpa, hennes bröst är ganska små men jag tycker dem passar hennes kropp perfekt. Varje gång jag ser Johanna blir jag sugen på att ta henne direkt, jag skulle kunna knulla henne mitt på stationen om det vore så.

- Hej älskling, gick resan bra?

- Hej! Det gick jättebra!

Egentligen var resan hur seg som helst men jag vill inte vara negativ så jag pussar henne och ler.

- Vad bra! Jag har saknat dig massor! Ska vi åka?

- Jag har saknat dig också! Ja det gör vi!

Det tar bara en kvart ungefär, Johannas hus är närliggande så resan går fort. Vi sitter och småpratar lite, Johanna verkar vara på jättebra humör vilket smittar av sig på mig. Efter min sega resa har jag nu tankarna på annat och det känns faktiskt väldigt skönt och komma hit och träffa Johanna. Klockan har närmat sig åtta, vi har precis ätit klart och ligger i soffan och kollar på film när ytterdörren öppnas. Johannas mamma kommer hem, jag blir lite förvirrad då jag inte trodde hon skulle vara hemma i helgen.

- Hej hur mår ni?

- Hej mamma det är bara bra!

- Gick resan bra?

- Absolut, inga problem alls!

- Vad skönt för dig!

När Johannas mamma är hemma får jag alltid blandade känslor. För det första är det tveksamt om jag och Johanna kommer ha sex för sovrummen ligger vägg i vägg, det positiva är dock att Johannas mamma är totalt jävla magiskt sexig. Visst, Johanna är snyggare men med tanke på åldern så hade jag gjort vad som helst för att få knulla henne. Filmen är slut så vi går upp till Johannas sovrum, jag känner att en dusch är lämlig efter resan och även om oddsen inte är på min sida vill jag vara fräsch ifall det blir något. Johanna läser veckorevyn och verkar vara relativt pigg, jag lägger mig brevid och pratar lite.

- Jag visste inte att din mamma skulle vara hemma i helgen?

- Hon skulle egentligen åkt iväg men det var något som gjorde att hon ville stanna hemma, vadå gör det något?

- Nej verkligen inte, jag menade inte så. Vad läser du för något?

- Det är någon undersökning om relationer, ganska intressant faktiskt!

Jag kan inte låta bli att tänka på hur bra jag har det, Johanna är verkligen en underbar flickvän. Johanna lägger ner sin tidning och vänder sig imot mig, hon för sin hand ner mot mot lår.

- Jag tror mamma har somnat.

Hon hinner inte säga mer innan vi börjar kyssas, det här kan inte sluta på annat sätt än det jag hoppats på. Jag är hård innan vi börjat ta på varandra, jag smeker hennes lår och känner värmen från hennes vagina. Johannas händer är mjuka och hon runkar av mig hårt och sakta medans mina fingrar jobbar djupt i henne. Johanna hoppar upp på mig, tar tag i min penis och för ömt in den. Även om vi båda vill skrika ut vår njutning så måste vi tänka på att inte väcka Johannas mamma. Johanna rider mig extremt bra och jag älskar hennes kropp. Jag tar tag i Johannas nacke, trycker hennes huvud mot mina skuldror och pumpar henne stenhårt. Johanna tappar sin andning och tar tillbaka kommandot då hon är nära på att komma. Sängen slår hårt mot väggen men båda kör fullt ut, jag vänder över Johanna på alla fyra och kör henne bakifrån. Johannas rumpa är så jävla fin, utan att tänka på det ökar jag och fullständigt knullar sönder henne. Johanna  kan inte hålla tillbaka sitt stönade och ber mig fortsätta i samma tempo. Jag trycker ner Johanna så hon ligger på mage, det blir trängre och motståndet gör att min penis vill explodera av njutning. Vi ligger båda raklånga, jag älskar den här dominerande ställningen och sannas stönande finner inga gränser när hennes ansikte är nertryckt i kudden. Dörren öppnas, Johannas mamma har vaknat och när jag tror hon ska säga något sätter hon sitt långfinger mot sina läppar. Hon smyger in bakom oss, Johanna har inte märkt något och stönar lika högt som innan. Min position känns allt annat än bekvämt till en början men ju mer jag tänker på det desto kåtare blir jag. Jag knullar alltså Johanna sönder och samman medans hennes mamma tittar på, det här är helt sjukt. Johannas mamma tar av sitt nattlinné, hon står helt naken, jag vet inte vad jag ska göra utan bara fortsätter att knulla. Sanna vänder på huvudet och blir helt chockad.

-  Va fan! Vad gör ni! Mamma för fan, ut!

Jag blir helt tyst, Johannas mammas bara står kvar och tittar.

- Mamma, för fan gå ut!

Johanna reser sig, knuffar ut sin mamma och stänger dörren.

- Vad fan sysslar du med!

- Förlåt älskling jag visste inte vad jag skulle göra.

- Vadå göra, inte fan ska du fortsätta knulla mig när min mamma kommer in din sjuka jävel.

- Förlåt

Jag har förstört allt med Johanna. Sjukt nog tänker jag att det var värt det, ögonblicket när hennes mamma kom in var mest upphetsande jag varit med om.

- Ut härifrån, du åker hem i morgon, ner och lägg dig på soffan, fy fan vad jag hatar dig.

Jag säger inget mer det blir bara värre, jag tar med ett täcke och går ner till soffan. Jag ligger i soffan och stirrar upp i taket, det har gått en halvtimme när tanken slår mig att jag inte har något att förlora. Jag är kåt och tänker således inte med hjärnan. Jag gör det förbjudna, jag går upp, jag smyger in i sovrummer och då menar jag inte Johannas sovrum. Johannas mamma tittar på mig, hennes ögon säger bara en sak, knulla mig hur du vill och gör det nu. Jag får en sekunds obehag men min känsla på att göra det här väger över. Hennes kropp är minst lika välsvarvad  som Johannas, att hitta en kvinna i den här åldern med den här kroppen borde vara alla killars dröm. Jag vet inte hur jag hamnade här men nu sitter jag på Johannas mammas bröst med min penis i hennes mun. Jag kan knappt hålla tillbaka min orgasm, utan att jag sagt något ber hon mig att knulle henne precis som jag knullar Johanna. Jag gör precis som jag blir tillsagd och nu är det Johannas mamma som har sitt ansikte nertryckt i kudden. Jag knullar henne för allt hon är värd, hon stönar och njuter till max. Jag vet inte om jag någonsin vart så här kåt, Johannas mamma avbryter min tanke.

- Hoppa upp ett steg.

- Va?

- Du hörde mig, knulla mig i röven och gör det hårt.

Johannas mamma är ett monster i sängen, hon vill ha allt och jag knullar henne så hårt så hon nästan gråter. Det är extremt trångt, jag ökar och det är så fruktansvärt skönt. Jag är så otroligt kåt och situationen med att jag knullar Johannas mamma gör mig fulländad. Jag slår henne hårt över stjärten, explosionen är nära och jag klarar knappt av och hålla tillbaka. Jag tar mina händer om hennes hals och gör det svårt för henne att andas. Jag ökar en sista gång, känslan är maxad,  jag fyller Johannas mamma i röven och jag gör det med min flickvän liggandes i sovrummet brevid. Det här är helt sjukt, jag har aldrig upplevt en skönare känsla och jag tvekar på att jag kommer få göra det igen. Johannas mamma är helt färdig, vi säger inget vi bara tittar på varandra och ler.

Dagen efter var jag återigen på resa, jag var på väg hem. Johanna hade hört allt och vårt förhållande är numera historia. Är jag besviken? Nej, jag är hur jävla lycklig som helst!


/ Viberg


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Vet inte vad du ville säga med din kommentar, dne kändes bara onödig och sur. Så hej hej!

2011-06-13 @ 23:34:18
URL: http://simoneh.se
Postat av: Viberg

Bra knep, du fick faktiskt mig och kolla in din blogg :)

2011-06-14 @ 09:08:04
URL: http://saligt.blogg.se/
Postat av: simone

sv. Han är verkligen vacker min man, tack! :-)

2011-06-14 @ 18:22:40
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0